prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda

Jelaska, Lovro
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jelaska, L. (2022). Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842031

Jelaska, Lovro. "Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842031

Jelaska, Lovro. "Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842031

Jelaska, L. (2022). 'Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842031

Jelaska L. Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842031

L. Jelaska, "Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842031

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.