završni rad
RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE

Antonia Iličić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Iličić, A. (2015). RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276

Iličić, Antonia. "RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276

Iličić, Antonia. "RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276

Iličić, A. (2015). 'RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276

Iličić A. RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276

A. Iličić, "RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276