Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Čukić, L. (2022). Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827
Čukić, Lucija. "Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827
Čukić, Lucija. "Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827
Čukić, L. (2022). 'Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827
Čukić L. Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827
L. Čukić, "Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827