Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vincek, A. (2022). Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691
Vincek, Andrea. "Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691
Vincek, Andrea. "Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691
Vincek, A. (2022). 'Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691
Vincek A. Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691
A. Vincek, "Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691