prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice

Previšić, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Previšić, N. (2022). Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:250768

Previšić, Nikolina. "Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:250768

Previšić, Nikolina. "Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:250768

Previšić, N. (2022). 'Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:250768

Previšić N. Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:250768

N. Previšić, "Utjecaj programa lojalnosti na odabir prodavaonice", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:250768

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.