prikaz prve stranice dokumenta The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry

Herceg, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Herceg, L. (2015). The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:877452

Herceg, Luka. "The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:877452

Herceg, Luka. "The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:877452

Herceg, L. (2015). 'The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:877452

Herceg L. The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 01.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:877452

L. Herceg, "The implementation of responsible marketing intiatives within tobacco industry", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:877452

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.