završni rad
Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj

Arelić, Antonija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Arelić, A. (2022). Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625

Arelić, Antonija. "Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625

Arelić, Antonija. "Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625

Arelić, A. (2022). 'Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625

Arelić A. Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625

A. Arelić, "Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.