Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Arelić, A. (2022). Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625
Arelić, Antonija. "Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625
Arelić, Antonija. "Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625
Arelić, A. (2022). 'Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625
Arelić A. Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625
A. Arelić, "Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034625