specijalistički diplomski stručni
ODREDNICE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU

Piličić, Milica
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Piličić, M. (2022). ODREDNICE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914897

Piličić, Milica. "ODREDNICE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914897

Piličić, Milica. "ODREDNICE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914897

Piličić, M. (2022). 'ODREDNICE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914897

Piličić M. ODREDNICE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 15.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914897

M. Piličić, "ODREDNICE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.