Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Gorički, L. (2022). Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:024226
Gorički, Lucija. "Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:024226
Gorički, Lucija. "Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:024226
Gorički, L. (2022). 'Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:024226
Gorički L. Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:024226
L. Gorički, "Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:024226