Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Markulin, N. (2015). Marketing Opatije kao destinacije kongresnog turizma (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259583
Markulin, Natalija. "Marketing Opatije kao destinacije kongresnog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259583
Markulin, Natalija. "Marketing Opatije kao destinacije kongresnog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259583
Markulin, N. (2015). 'Marketing Opatije kao destinacije kongresnog turizma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259583
Markulin N. Marketing Opatije kao destinacije kongresnog turizma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259583
N. Markulin, "Marketing Opatije kao destinacije kongresnog turizma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259583