prikaz prve stranice dokumenta Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju

Pandžić, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pandžić, L. (2022). Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874173

Pandžić, Lucija. "Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874173

Pandžić, Lucija. "Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874173

Pandžić, L. (2022). 'Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874173

Pandžić L. Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 07.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874173

L. Pandžić, "Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874173

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.