Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Fulanović, T. (2022). Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović, Tena. "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović, Tena. "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović, T. (2022). 'Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović T. Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
T. Fulanović, "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387