Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Šapina, A. (2022). Utjecaj upravljanja kvalitetom na percepciju kvalitete i zadovoljstvo korisnika u kozmetičkoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272526
Šapina, Ante. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na percepciju kvalitete i zadovoljstvo korisnika u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272526
Šapina, Ante. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na percepciju kvalitete i zadovoljstvo korisnika u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272526
Šapina, A. (2022). 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na percepciju kvalitete i zadovoljstvo korisnika u kozmetičkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272526
Šapina A. Utjecaj upravljanja kvalitetom na percepciju kvalitete i zadovoljstvo korisnika u kozmetičkoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272526
A. Šapina, "Utjecaj upravljanja kvalitetom na percepciju kvalitete i zadovoljstvo korisnika u kozmetičkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272526