Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za ekonomiku poduzeća
Citirajte ovaj rad
Vrdoljak, T. (2023). Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak, Tomislav. "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak, Tomislav. "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak, T. (2023). 'Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak T. Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
T. Vrdoljak, "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525