Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za ekonomiku poduzeća
Citirajte ovaj rad
Črnko, D. (2023). Uloga kontrolinga u marketingu i evaluaciji uspješnosti marketinških aktivnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025835
Črnko, Dora. "Uloga kontrolinga u marketingu i evaluaciji uspješnosti marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025835
Črnko, Dora. "Uloga kontrolinga u marketingu i evaluaciji uspješnosti marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025835
Črnko, D. (2023). 'Uloga kontrolinga u marketingu i evaluaciji uspješnosti marketinških aktivnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025835
Črnko D. Uloga kontrolinga u marketingu i evaluaciji uspješnosti marketinških aktivnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025835
D. Črnko, "Uloga kontrolinga u marketingu i evaluaciji uspješnosti marketinških aktivnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025835