Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bunčec, M. (2023). Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:177822
Bunčec, Maja. "Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:177822
Bunčec, Maja. "Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:177822
Bunčec, M. (2023). 'Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:177822
Bunčec M. Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:177822
M. Bunčec, "Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:177822