prikaz prve stranice dokumenta Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama

Miše, Margita
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Miše, M. (2023). Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658

Miše, Margita. "Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658

Miše, Margita. "Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658

Miše, M. (2023). 'Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658

Miše M. Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658

M. Miše, "Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:576658

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.