Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kunštić, L. (2023). Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“ (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528176
Kunštić, Leonarda. "Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528176
Kunštić, Leonarda. "Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528176
Kunštić, L. (2023). 'Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528176
Kunštić L. Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“ [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528176
L. Kunštić, "Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528176