Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lukanović, I. (2023). Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:969102
Lukanović, Ivana. "Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:969102
Lukanović, Ivana. "Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:969102
Lukanović, I. (2023). 'Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:969102
Lukanović I. Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 13.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:969102
I. Lukanović, "Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:969102