prikaz prve stranice dokumenta Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije

Bošnjak, Ivan
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, I. (2023). Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:972283

Bošnjak, Ivan. "Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:972283

Bošnjak, Ivan. "Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:972283

Bošnjak, I. (2023). 'Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:972283

Bošnjak I. Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:972283

I. Bošnjak, "Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:972283

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.