Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Dizdarević, L. (2023). Razvoj mobilnih aplikacija odjeće i njihov utjecaj na kupovne navike mlade populacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:331404
Dizdarević, Lejla. "Razvoj mobilnih aplikacija odjeće i njihov utjecaj na kupovne navike mlade populacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:331404
Dizdarević, Lejla. "Razvoj mobilnih aplikacija odjeće i njihov utjecaj na kupovne navike mlade populacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:331404
Dizdarević, L. (2023). 'Razvoj mobilnih aplikacija odjeće i njihov utjecaj na kupovne navike mlade populacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:331404
Dizdarević L. Razvoj mobilnih aplikacija odjeće i njihov utjecaj na kupovne navike mlade populacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:331404
L. Dizdarević, "Razvoj mobilnih aplikacija odjeće i njihov utjecaj na kupovne navike mlade populacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:331404