Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Herceg, P. (2023). Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736220
Herceg, Patricia. "Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736220
Herceg, Patricia. "Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736220
Herceg, P. (2023). 'Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736220
Herceg P. Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736220
P. Herceg, "Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:736220