prikaz prve stranice dokumenta The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online

Krpan, Karlo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Krpan, K. (2023). The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan, Karlo. "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan, Karlo. "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan, K. (2023). 'The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Krpan K. The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 31.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

K. Krpan, "The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211184

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.