prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji
Rad dostupan nakon 2024-07-06
završni rad
Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji

Stubičar, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Stubičar, B. (2023). Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953

Stubičar, Barbara. "Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953

Stubičar, Barbara. "Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953

Stubičar, B. (2023). 'Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953

Stubičar B. Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953

B. Stubičar, "Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:032953

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.