prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima

Vladilo, Chiara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vladilo, C. (2023). Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:437132

Vladilo, Chiara. "Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:437132

Vladilo, Chiara. "Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:437132

Vladilo, C. (2023). 'Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:437132

Vladilo C. Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:437132

C. Vladilo, "Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:437132

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.