Mudrinić, Ž. (2023). Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024
Mudrinić, Željka. "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024
Mudrinić, Željka. "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024
Mudrinić, Ž. (2023). 'Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024
Mudrinić Ž. Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024
Ž. Mudrinić, "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024