diplomski rad
Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki

Ravlić, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ravlić, K. (2023). Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589

Ravlić, Karla. "Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589

Ravlić, Karla. "Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589

Ravlić, K. (2023). 'Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589

Ravlić K. Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589

K. Ravlić, "Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.