Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ravlić, K. (2023). Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589
Ravlić, Karla. "Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589
Ravlić, Karla. "Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589
Ravlić, K. (2023). 'Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589
Ravlić K. Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589
K. Ravlić, "Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193589