diplomski rad
Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku

Torinek, Mia
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Torinek, M. (2023). Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:716804

Torinek, Mia. "Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:716804

Torinek, Mia. "Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:716804

Torinek, M. (2023). 'Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:716804

Torinek M. Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:716804

M. Torinek, "Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:716804

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.