Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Tadić, A. (2023). Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935
Tadić, Anamarija. "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935
Tadić, Anamarija. "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935
Tadić, A. (2023). 'Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935
Tadić A. Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935
A. Tadić, "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:897935