Antunović, I. (2023). Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202
Antunović, Ivana. "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202
Antunović, Ivana. "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202
Antunović, I. (2023). 'Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202
Antunović I. Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202
I. Antunović, "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202