Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Dorić, J. (2023). Utjecaj certifikacije proizvoda na prodaju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418917
Dorić, Josip. "Utjecaj certifikacije proizvoda na prodaju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418917
Dorić, Josip. "Utjecaj certifikacije proizvoda na prodaju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418917
Dorić, J. (2023). 'Utjecaj certifikacije proizvoda na prodaju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418917
Dorić J. Utjecaj certifikacije proizvoda na prodaju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418917
J. Dorić, "Utjecaj certifikacije proizvoda na prodaju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418917