prikaz prve stranice dokumenta Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera

Russo, Beatrice Maria
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Russo, B. M. (2023). Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:240377

Russo, Beatrice Maria. "Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:240377

Russo, Beatrice Maria. "Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:240377

Russo, B. M. (2023). 'Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:240377

Russo BM. Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:240377

B. M. Russo, "Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:240377

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.