specijalistički diplomski stručni
Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili

Drobec, Irena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Drobec, I. (2023). Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853

Drobec, Irena. "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853

Drobec, Irena. "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853

Drobec, I. (2023). 'Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853

Drobec I. Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 15.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853

I. Drobec, "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.