Drobec, I. (2023). Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec, Irena. "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec, Irena. "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec, I. (2023). 'Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec I. Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
I. Drobec, "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853