završni rad
Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija

Blaškić, Jennie
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Blaškić, J. (2023). Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić, Jennie. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić, Jennie. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić, J. (2023). 'Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić J. Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

J. Blaškić, "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.