Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Redžepagić, H. (2023). Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830067
Redžepagić, Hannan. "Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830067
Redžepagić, Hannan. "Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830067
Redžepagić, H. (2023). 'Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830067
Redžepagić H. Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830067
H. Redžepagić, "Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:830067