prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata

Sabljić, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Sabljić, P. (2023). Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555

Sabljić, Petra. "Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555

Sabljić, Petra. "Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555

Sabljić, P. (2023). 'Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555

Sabljić P. Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555

P. Sabljić, "Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:186555

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.