Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Mikulek, I. (2023). Etika u marketingu kozmetičke industrije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:924117
Mikulek, Iva. "Etika u marketingu kozmetičke industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:924117
Mikulek, Iva. "Etika u marketingu kozmetičke industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:924117
Mikulek, I. (2023). 'Etika u marketingu kozmetičke industrije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:924117
Mikulek I. Etika u marketingu kozmetičke industrije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:924117
I. Mikulek, "Etika u marketingu kozmetičke industrije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:924117