Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za međunarodnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Jarki, N. (2015). Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824
Jarki, Nikolina. "Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824
Jarki, Nikolina. "Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824
Jarki, N. (2015). 'Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824
Jarki N. Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824
N. Jarki, "Kreativnost kao čimbenik internacionalizacije poslovanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840824