prikaz prve stranice dokumenta Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda

Švenda, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Švenda, A. (2023). Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159

Švenda, Anamarija. "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159

Švenda, Anamarija. "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159

Švenda, A. (2023). 'Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159

Švenda A. Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159

A. Švenda, "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.