Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Petrović, I. (2023). Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović, Iva. "Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović, Iva. "Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović, I. (2023). 'Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović I. Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
I. Petrović, "Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611