Babić, T. (2023). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić, Tena. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić, Tena. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić, T. (2023). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić T. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
T. Babić, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062