Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jerger, P. (2023). Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:473602
Jerger, Petra. "Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:473602
Jerger, Petra. "Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:473602
Jerger, P. (2023). 'Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:473602
Jerger P. Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:473602
P. Jerger, "Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:473602