Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bogojević, T. (2023). Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707
Bogojević, Tea. "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707
Bogojević, Tea. "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707
Bogojević, T. (2023). 'Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707
Bogojević T. Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707
T. Bogojević, "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:667707