Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Legovich, M. (2023). Analiza mogućnosti digitalne automatizacije marketinških aktivnosti unutar Salesforcea (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312723
Legovich, Matteo. "Analiza mogućnosti digitalne automatizacije marketinških aktivnosti unutar Salesforcea." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312723
Legovich, Matteo. "Analiza mogućnosti digitalne automatizacije marketinških aktivnosti unutar Salesforcea." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312723
Legovich, M. (2023). 'Analiza mogućnosti digitalne automatizacije marketinških aktivnosti unutar Salesforcea', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312723
Legovich M. Analiza mogućnosti digitalne automatizacije marketinških aktivnosti unutar Salesforcea [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312723
M. Legovich, "Analiza mogućnosti digitalne automatizacije marketinških aktivnosti unutar Salesforcea", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312723