Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Mikac Škrinjarić, A. (2023). Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:300420
Mikac Škrinjarić, Ankica. "Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:300420
Mikac Škrinjarić, Ankica. "Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:300420
Mikac Škrinjarić, A. (2023). 'Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:300420
Mikac Škrinjarić A. Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:300420
A. Mikac Škrinjarić, "Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:300420