prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača

Ivok, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ivok, V. (2023). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599

Ivok, Valentina. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599

Ivok, Valentina. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599

Ivok, V. (2023). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599

Ivok V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599

V. Ivok, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji na ponašanje potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:428599

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.