Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Prpić, T. (2023). Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477762
Prpić, Tena. "Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477762
Prpić, Tena. "Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477762
Prpić, T. (2023). 'Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477762
Prpić T. Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477762
T. Prpić, "Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477762