Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Renko, N. (2023). Importance of benchmarking in creating sustainable marketing strategy (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:487426
Renko, Nika. "Importance of benchmarking in creating sustainable marketing strategy." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:487426
Renko, Nika. "Importance of benchmarking in creating sustainable marketing strategy." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:487426
Renko, N. (2023). 'Importance of benchmarking in creating sustainable marketing strategy', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:487426
Renko N. Importance of benchmarking in creating sustainable marketing strategy [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:487426
N. Renko, "Importance of benchmarking in creating sustainable marketing strategy", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:487426