Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vnučec, I. (2023). Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec, Ivana. "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec, Ivana. "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec, I. (2023). 'Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec I. Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
I. Vnučec, "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269