Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Sabolek, P. (2023). Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536618
Sabolek, Petar. "Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536618
Sabolek, Petar. "Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536618
Sabolek, P. (2023). 'Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536618
Sabolek P. Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536618
P. Sabolek, "Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536618